ח"כ אלי כהן: "8000 דירות בבית שמש ב'מחיר למשתכן', 20 אחוז מהם לתושבי המקום"

    ישראל פריי No Comments on ח"כ אלי כהן: "8000 דירות בבית שמש ב'מחיר למשתכן', 20 אחוז מהם לתושבי המקום"
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הרפורמות ח"אלי כהן (סיעת 'כולנו') העניק ראיון לתוכנית הבוקר ב'קול חי', והתייחס לפעילות הפרלמנטרית וההשלכות התקציביות של התקופה הביטחונית המתוחה: "אנחנו כמדינה ערוכים עם הרזרבות הדרושות להתמודד עם מצב כזה, אושרו תקציבים להגברת האבטחה במוסדות חינוך, לתגבור פלוגות מג"ב, אנחנו ערוכים, ונעניק את כל הגב הכלכלי למערכת הביטחון ככל שנידרש".

    כשנשאל על עמדתה המדינית של מפלגתו, ענה ח"כ כהן: "לפני הבחירות אמרנו שהם לא מתקיימות על רקע מחלוקות של ימין או שמאל, מהסיבה הפשוטה שאין לנו פרטנר, כשאתה רואה מה קורה מעבר לגבולות ישראל, זה מוריד מהפרק כל רעיון של נסיגה, לא יהיה אדם אחד אחראי שיאחז בהנהגת המדינה וילך לדבר על הסדר".

    הוא מנה צעדים נדרשים לעת הנוכחית: "מה שכן, צריך לבנות את יחסי האמון, לטפל בעניינים הכלכליים של שני הצדדים, תהליך שאולי בסופו יוביל אותנו לשבת ולדבר. במקצועי כרואה חשבון עסקתי הרבה ב"ניהול סיכונים", כשאתה עוסק בנושאים כאלה צריכים הרבה אחריות, א"א להתעלם מהטלטלות והקיצוניות שגוברת בכל האזור ולרצות הסכם בכל מחיר".

    השיחה עברה לעסוק במצוקת הדיור, כשח"כ כהן פורש את משנתו: "שינינו את שיטת המחיר למשתכן באופן שיוריד את המחירים, בשנה הקרובה יצאו 30.000 דירות במסגרת 'מחיר למשתכן'. בכל מקום נוריד את המחירים. קהל היעד שלנו הוא זוגות צעירים ומחוסרי דיור. הם יזכו להנחה של 20 אחוז, בכל המקומות שיש מכרזי מנהל הם יתקיימו באופן הזה של 'מחיר למשתכן'".

    באמירה שיש בה משמעות לא מועטה לעתיד ההתיישבות החרדית בבית שמש אמר: "במהלך החודשים הקרובים ניתן יהיה להירשם למי שזכאי, לאחמ"כ תתחיל הבנייה, מדי חודש יצאו אלפי דירות לשיווק, 620-630 אלף ש"ח זה מחיר קבוע שלא ישתנה. בבית שמש ייצאו למכרז 8000 דירות, 20 אחוז מהם מיועדים לתושבי המקום".



    0 תגובות